събота, 15 януари 2011 г.

Зелен или червен антифриз ?!

Налице е много оживена дискусия става за "червено" или  антифриз и редовни "Зелен" антифриз. Помолиха ме да обясни разликата между  и изясни някои митове и погрешни схващания за двете.


Това е голямо предизвикателство, защото всеки antifreezes компанията са
различни комбинации от добавки и инхибитори. Аз няма да навлизам в чисто специфични
форми, а да се придържаме към основните свойства, общи за всички antifreezes.     Един мит е, че всички червени antifreezes са . Има стандарт антифриз, които са червени и автомобили, които са  ще бъдат обозначени като такива. Друг мит е, че  не е гликол базиран. Не е вярно, всички antifreezes са базирани гликол, включително   И двете етилен гликол (EG) и пропилен гликол (ПГ) се използва като антифриз база. От тук на допълнителни добавки акумулатори и инхибитори, се добавят. Всяка гликол има привърженици, въпреки че най-добрият избор в зависимост от предназначението им. Има няколко съображения, да бъдат направени при избора на антифриз, най-важният от тях е изпълнението. В сферата на работа има много малка разлика в НЗ и ПГ. Добавки определи най критерии за ефективност, така че всички охлаждащи течности, предоставени от производителя уважаван ще се представят добре. Една основна разлика в НЗ и ПГ се токсичност.     Защото най-убедителна причина да се използва вместо ПГ на базата антифриз EG се токсичност, че трябва да обсъдим малко за токсичност. Първото нещо, което мисля, е разликата между остра и хронична токсичност. Остра токсичност се отнася до токсичност, която е с малка продължителност. Ако оцелее отравяне с остро токсични, обикновено има никакъв траен ефект. Хронична токсичност от друга страна е нещо, което продължава дълго време. Когато отровен с хронични токсин, симптоми не може да се появи за дълго време и те могат да продължават безкрайно.     ПГ се различава от EG при остри и хронични токсичност на. В антифриз ние сме най-засегнати от един път случайно поглъщане. Затова наш интерес е в остра токсичност. Острата токсичност на ПГ, особено при хора, е значително по-ниска от тази на EG. Пропилен гликол, като алкохол, не е токсичен при ниски нива. В приложения, при поглъщане е възможност, ПГ на базата антифриз е разумно избор. EG е най-често база използвана при производството на антифриз.     Друго съображение е, че всички antifreezes вземем тежки метали замърсяване по време на ремонт. Когато заразени (особено с олово) всички използвани антифриз може да се считат за опасни. Тъй като от метал замърсяване много хора смятат, че токсичността на използваните антифриз е едно и също независимо от гликол. Това е мястото, където погледнем хронична токсичност. ПГ не е хронично токсин. EG и тежки метали са хронични токсини. Тежки метали, от друга страна, не са остри токсини в нивата, установени при използва антифриз. По тази причина ПГ на базата antifreezes, са много по-безопасни за акумулатори хора и домашни животни в случай на случайно поглъщане дори след употреба.     В много американски и японски храни антифриз фосфат Добавя се инхибитор на корозия. Европейските автомобилни производители, обаче, препоръчваме използването на фосфат, съдържащ антифриз. Следните ще разгледа различни позиции по този въпрос, за да прецени плюсовете и минусите на фосфат инхибитори.     На пазара в САЩ, с фосфатен инхибитор е включен в много формули, за да предоставят няколко важни функции, които помагат за намаляване автомобилни щети система за охлаждане. Ползите, предоставени от фосфат, включват:      * Защита на алуминиеви компоненти на двигателя чрез намаляване на кавитация корозия по време на шофиране с висока скорост.     * Осигуряване на защита от корозия на цветни метали.     * Действа като буфер, за да запазим алкалната смес антифриз. Това не позволява киселина натрупване, което ще повреди или унищожи части на двигателя метал.     Европейските производители смятат, че тези обезщетения могат да се постигнат с инхибитори, различни от фосфат. Техните основни опасения фосфат, съдържащи продукти, са потенциалът за твърди отпадането при смесване с твърда вода. Твърди вещества може да събира на охладителната система стени, които са това, което е известно като мащаб. Тази загриженост идва от факта, че европейските вода е много по-трудно, отколкото вода в САЩ. Защото фосфат "омекотява" водата от които са твърди на калций или магнезиеви соли, които могат да отпадането на решение, съществува потенциал за охладителна система запушване. В фосфат ниво в повечето формули САЩ и Япония антифриз да не генерират значителен твърди частици. Освен съвременни форми антифриз са предназначени да сведат до минимум образуването на скалата. Малкият размер на образуват твърди вещества не представлява акумулатори проблем за охладителни системи, или да пломби водна помпа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар